tiistai 7. elokuuta 2012

Finally!

Huhhuh, mun piti tulla jo noin viikko sitten kirjottelemaan kaikkee turhaa, mitä oon tehny tässä lähiaikoina, mut sitten en saanukaan kamerasta kuvia niin en viittinytkään kirjotella turhaa postausta ilman kuvia. :D Sitten lähdin kuudeksi päiväksi metsään partioleirille, josta tulin takaisin vasta toissapäivänä. Nyt tänään sain sitten ne kuvat vihdoinkin ulos kamerasta ja olin tulossa kirjottelee tänne, mutta sainkin sähköpostin, jossa luki mun lentoaikataulut! Mä taisin täälläkin mainita jossain vaiheessa, että mun arvioitu lähtöpäivä oli noin 25.8., joten voitte kuvitella mun reaktion kun se onkin jo 18.8.!! Eli ens viikon lauantaina.. Oon kyllä kuullu vaihtareista, jotka on lähteny paljon lyhyemmälläkin varoitusajalla, mutta silti toi oli aika iso järkytys, kun luulin tietäväni, et lähden aikasintaan sillon 25. päivä.

Se tilanne oli muuten jotenkin niin huvittava, kun just selitin siinä meidän keittiössä mun isälle jotain ihan turhaa ja sitten vaan sanoin jotenkin että: "Muuten, niitten lentotietojen pitäis varmaan tulla tässä joskus ihan lähiaikoina.." Ja oikeesti, just sillä hetkellä isän kännykkään tuli sähköpostiviesti, jossa ne aikataulut luki! Haha, se oli kyllä just täydellinen ajoitus :D

Mut niin jos jotakuta nyt siis pitkällisten selitysten jälkeen kiinnostaa kuulla, että miten mun lennot menee niin tässä olis:

18.8. lähtö kello 7.50- perillä kello 19.10

1. Helsinki - Lontoo
2. Lontoo - Chigago
3. Chigago - Portland

Noi kellonajat on sitte paikallista aikaa, et ei oo oikeesti noin lyhyet lennot :D




Btw, tässä on mun uus hieno matkalaukku<3 


Me mennään koko perhe jo perjantaina Helsinkiin ja ollaan yks yö hotellista, josta sitten yritän selviytyä lentokentälle ja oikeeseen paikkaan, oikeeseen aikaan. Nyt mulla on sitten paniikki, kun tää koko lähtö alkaa pikkuhiljaa liukua mun tajuntaan.. :D Mutta ehkä mä selviän!

Laitan tähän loppuun vielä vähän kuvia viimeajoilta, kun vihdoinkin mulla on jotain kuvia, mitä laittaa.. :D
Mun kaveri hyppäs benji-hypyn festareilla! Se oli niin siistin näköstä!





2 kommenttia:

  1. mä melkein aistin sun jännityksen, voi vitsi mäki haluisin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha, joo nyt kyllä alkaa vähän jo jännitys nousta! :D

      Poista